Ačkoliv jde už o šestou takto předělanou „třistaosmdesátku“, tato edice je pro Aviationtag speciální. Jde o sté letadlo, které německá společnost takto přetvořila. Připomíná to tak speciální design s číslovkou 100 na zadní straně štítku. Ten si mohou zájemci koupit na stránkách výrobce za 39,95€ (977 korun), přičemž vyrobeno bylo 3 000 kusů. Část se vyrobila i z loga na letadle, štítek tak byl k dostání i v modré (59,95€) a červené barvě (69,95€). V době psaní článku ale byly obě barevné verze vyprodané.
Letoun s označením F-HPJA jako 33. vyrobený kus měl první let 12. února 2008 a Air France byl dodán 29. října téhož roku. Přestal létat v březnu 2020 vlivem vypuknutí koronavirové pandemie a v srpnu téhož roku naposledy vzlétl na vrakoviště ve francouzském Tarbes. Během své služby nalétal 41 725 hodin (ekvivalent 4,76 roku) v rámci 4 942 letových cyklů. To odpovídá průměrné délce letu 8 hodin 26 minut.
Prakticky všichni dopravci se postupem času rozhodli zbavit se stárnoucích velikánů, výměnou za ekonomičtější Airbusy A350, případně Boeingy 777 a 787. Z kdysi obrovské flotily je dnes A380 v aktivním provozu podle webu knavigation.net už jen něco okolo 150. Nejvíce jich stále má Emirates (93), která jimi byla vyhlášená. Mezi další provozatele pak patří British Airways (12), Singapore Airlines (11), Qatar Airways, Qantas (oba 8), Asiana Airlines (5), Etihad Airways, Korean Air, Lufthansa (všichni 4) a dva kusy jsou u ANA.