Pět představených kategorií mají nabídnout různé styly pro veřejné i soukromé cestování. Typ Multi-Class nabízí 50 sedadel s oddělenou první třídou. Zatímco ve standardní třídě je standardní konfigurace sedadel 2-2, za závěsem by to bylo už jen 2-1. Kategorie Premium Flex pak jde ještě dál a při rozestavění 1-1 by každé sedadlo mělo vedle sebe prostornou odkládací plochu s elektrickou zásuvkou a velkým úložným prostorem nad hlavami. All-Business třída pro 30 lidí má splňovat podmínky pro charterové lety, zároveň ale má být vybavena prémiovými koženými sedadly, velkým prostorem na nohy a zmizely by přihrádky nad hlavami. Pro vrcholné politiky a státní představitele je připraven typ Multi Section, nabízející prémiové sezení v otočných a elektricky polohovatelných křeslech oddělené dřevěnou stěnou a zároveň standardní sezení pro doprovod. Vrcholem pak má být řada Bespoke VIP, slibující výrobu na zakázku, včetně velkého stolu, gauče nebo vyjíždějící obrazovky.
Nové interiéry mají být instalovány do letounů ATR 42-600, 42-600S a 72-600. Ty sice nemají výkon a dolet velkých business jetů, podle manažera vývoje business letadel Louise Barrala ale až polovina letů s těmito letadly trvá méně než hodinu. ATR si od nových interiérů slibuje větší zájem klientů v sektoru krátkých regionálních letů, kteří ale zároveň hledají komfort a luxus velkých soukromých letadel. Zároveň chce díky použitým materiálům snížit spotřebu paliva a uhlíkovou stopu, a to o 45% u každého. „Jsme jediný výrobce letadel na světě, který toto nabízí,“ tvrdí vedoucí business vývoje Tarek Ben Omrane.
Plánované nasazení a ceny oznámeny nebyly. Podle webu flightglobal.com společnost ještě ale nemá podepsaného žádného klienta, byť je o letadla velký zájem.