Pilatus lepších čísel dosáhl optimalizováním struktury křídel i trupu, čímž zmenšil prázdnou hmotnost letadla a posunul tak zároveň i MTOW limit (8 500 kg). Nově tak může posádka natankovat o 272 kg více paliva, čímž se dolet prodlouží o 370 km na 3 778 km při 4 cestujících (3 704 km při šesti). Společně s výkonem došlo k přepracování kabiny, která je nyní tišší, má více úložného prostoru a bude vybavena lepším audiovizuálním systémem od Lufthansa Technik. Pilatus také nově nabízí instalaci rozkládací pohovky, což je dle vyjádření výrobce premiéra pro takto velké letadlo.

„Větší dolet, vyšší nosnost, vylepšení komfortu a vyšší provozuschopnost byly klíčové cíle pro vylepšení PC-24,“ uvedl šéf Pilatusu Markus Bucher. „Vylepšní zahrnuje více než tisíc modifikací napříč celým letounem. Opět jsme šli až na limit možností a s maximálním využitím inženýrských možností jsme doručili dosud nejlepší PC-24. S tímto vylepšením zkrátka neexistuje na trhu jiný business jet schopný podávat tak konzistetní výkon jako náš Super Versatile Jet.“
Nová PC-24 bude poprvé k vidění na veletrhu NBAA v Las Vegas, který se uskuteční 17. - 19. října.