Společnost Garmin Aviation ve středu uvedla, že je blízko získání licnece na instalaci svého nouzových systémů Autoland a Autothrottle na vybrané stroje Beechcraft King Air 200. Ačkoliv by se nejednalo o první retrofit (této pocty se dočkala Socata TBM 940), šlo by o první případ nasazení systémů do tak starého stroje.
„Dostání Garmin Autoland a Autothrottle do letadel Beechcraft King Air, a vůbec poprvé na aftermarket, je obrovským krokem k transformaci malých a business letek na stroje s bezpečnými autonomními technologiemi,“ uvedl Phil Straub, viceprezident Garmin Aviation. „Program G1000 King Air byl spuštěn už v roce 2007, nejprve na King Air C90, a za tu dobu jsme udělali 800 až 1 000 retrofitů v letovém parku King Air. Jsme rádi, že můžeme přesvědčit majitelé letadel k přechodu na Autoland a Autothrottle a předvést tak náš závazek k vývoji a podpoře G1000, stejně jako našich zákazníků, kteří nám důvěřují skrze investici do jejich letadel.“
Zpočátku bude moci systémy Autoland a Autothrottle nasadit do „dvoustovek“, které už mají integrovaný letový systém Garmin G1000 NXI. Až bude zajištěná tato licence, Garmin se hodlá soustředit na možnost nasadit tyto systémy i do strojů série 300.