Výrobce Cirrus Aircraft představil novou sérii modelu SR20 určenou primárně pro letový výcvik. Verze nesoucí název TRAC disponuje veškerým vybavením „klasického“ Cirrusu SR20; spíše než na luxusní dojem však sází na ryzí účelnost a cílí hlavně na letecké školy poskytující komplexní výcvik pilotů.
Stejně jako u standardní SR20, i u SR20 TRAC se o pohon postará Lycoming IO-390 s výkonem 215 koňských sil společně s vrtulí Hartzell. Jako palubní avionika bude sloužit Garmin Perspective zahrnující dva displeje společně s klávesnicí náležící k Flight Managment Systemu (FMS).
„Školní“ Cirrus bude navíc ještě vybaven simulací ovládání podvozku, aniž by zatahovatelným podvozkem skutečně disponoval. Tato funkce má za cíl učit studenty pracovat s podvozkem, kteří v případě přechodu na letoun se zatahovacím podvozkem již budou mít osvojené návyky na jeho užívání. Na pravé straně středové konzole je umístěn přepínač, který instruktorovi umožní zvolit scénář selhání podvozku, s kterým bude student dále pracovat.
Nezbytným zařízením každého letounu Cirrus je „padák“ neboli záchranný systém CAPS a u verze TRAC tomu nebude jinak. Změnou nicméně prošel interiér letounu. Pro účel výcviku, kdy se na letounu prostřídá větší množství studentů, jsou sedačky vyrobeny z materiálu odolného proti opotřebení a umožňující snadné čištění. Jiné je například i pokrytí podlahy; luxusní šité koberečky ve verzi TRAC tvoří rovněž odolnější, gumové.
Základní cena Cirrusu SR20 TRAC začíná na 409 900 dolarech (přibližně 9 645 000 Kč), přičemž finální cena může dle výbavy vystoupat až na 541 500 dolarů (cca 12 741 000 Kč).