Například za přelet ČR o vzdálenosti 400 km tak nejtěžší letoun typu Boeing 747 – 400 zaplatí cca 14 000 Kč. Letecký dopravce, který využívá v Evropě nejčastější letoun typu Boeing 737 – 300 zaplatí cca 5 700 Kč.
Cena za přibližovací a letištní služby od 01.01. 2007 zůstává zachována na úrovni roku 2006. Na letištích v Praze, Brně, Ostravě a Karlových Varech budou letečtí dopravci platit za prvních sto tun maximální vzletové hmotnosti (MTOW) jednotlivého stroje stávající cenu 195 Kč za tunu a za každou další tunu pak již jen polovinu, tedy 97,50 Kč.
Celkový ceník naleznete na této adrese.
Jak vypadal rok 2006 ve FIR Praha
Celkový počet pohybů ve vzdušném prostoru České republiky činí 620 072 (tranzitních letů), což představuje ve srovnání s rokem 2005 celkový nárůst o 2,2%. Nejsilnější letový provoz byl stejně jako v roce 2005 zaznamenán v červenci, kdy oblastní středisko řízení letového provozu (ACC Praha) poskytlo své služby 63 399 pohybům - v denním průměru tedy 2043 tranzitních letů.
Nárůst provozu v roce 2006 byl zvládnut s nejvyšší mírou bezpečnosti. Pozitivní vývoj zaznamenal i další významný provozní ukazatel - průměrné zpoždění na jeden provedený let, který dosáhl hodnoty 0,8 minuty a zůstal tak i přes další nárůst provozu na stejné hodnotě jako v roce 2005.
Stejně jako v předchozích letech roste i zájem leteckých dopravců o využívání letiště Praha – Ruzyně. Celkový počet pohybů (startů a přistání) v roce 2006 činil 166 532, tedy 3,8% nárůst ve srovnání s rokem 2005.