Americká asociace pilotů a vlastníků letadel (AOPA) vydala v pořadí 28. Nallovu zprávu, která informuje o statistikách nehodovosti na území Spojených států, přičemž čerpá z dat Federálního leteckého úřadu (FAA). Zpráva vydaná v tomto roce se věnuje létům 2016 a 2017 (pro rok 2017 nejsou prozatím všechna data k dispozici). Dle statistik se v roce 2016 událo 1 211 nehod, z nichž 196 bylo smrtelných a následkem nehody zemřelo 346 lidí. Nehodovost se sice zvýšila, počet smrtelných nehod však klesl. Nárůst byl i v odhadovaném náletu, který v roce 2015 činil 23,98 milionů hodin a v roce 2016 se vyšplhal k číslu 24,64 milionům.
Dobrým znamením je pokles nehod z důvodů povětrnostních podmínek. Ten meziročně klesl z 39 celkových nehod, z nichž 30 bylo smrtelných, na 23 nehod, které zahrnují 12 fatálních. Obvyklou příčinou nadále zůstává let VFR do meteorologických podmínek IMC.
Dle výkonného ředitele AOPA Safety Institute Richarda McSpaddena byl rok 2016 jedním z nejbezpečnějších let pro všeobecné letectví. McSpadden se domnívá, že za to mohou především iniciativy, jejichž cílem je snížit nehodovost a zvýšit bezpečnost létání.
Nallova zpráva je vydávána vždy zpětně, když je minimálně 80 % všech nehod uzavřených. Jako ukazatel slouží tzv. míra nehodovosti. Ta je vyjádřena jako počet nehod na 100 000 letových hodin. Kromě rekreačního létání zahrnuje také letecké práce, výcviky apod. Ze statistik jsou však vyřazeny kluzáky. Nese jméno na počest člena amerického Narodního úřadu pro bezpečnost v dopravě (NTSB) Josepha T. Nalla. Ten jako cestující zahynul při letecké nehodě, která se odehrála roku 1989 ve Venezuele.