Úterý 8. srpna asi bude mít posádka letounu EI-FPS dlouho v paměti. V jednom dni totiž musela přistát na záložním letišti hned třikrát, což je velmi neobvyklé.
Stroj začal denní směnu letem z Alesundu do Osla pod označením SK 1313. Tento přibližně 45 minutový let proběhl bez problémů a posádka se tak mohla připravovat na čtyřicetiminutový let SK 4009 do Stavangeru.
Zde se do té doby poklidné ráno začalo kazit. Před letištěm ve Stavangeru totiž posádka musela vyčkávat ve výšce 5 500 stop, než dostala povolení k přiblížení. To ale ve výšce 1 100 stop přerušila a stroj zamířil zpět do Osla. Odtud ho čekal let až v poledne, a to jako linka SK 263 do Bergenu. Tentokrát letadlo sestoupalo ještě níže, konkrétně do 900 stop. I tady se ale přiblížení přerušilo a letadlo se vrátilo do výchozí destinace.
A nezafungovalo ani známé rčení „do třetice všecho nejlepšího“. Pod označením SK 4518 tentokrát letoun vyrazil z Osla na další čtyřicetiminutový přesun na letiště v Molde. Tentokrát ale před cílem zpět k Oslu obrátila posádka stroj už ve výšce 2 050 stop.
Úspěšný tak byl až pátý skok, kdy se opět jako let SK 1313 stroj krátce před jedenáctou večer vrátil do Alesundu.
CityJet ani SAS se k důvodu tolika odklonům nevyjádřili. Vzhledem k typologii letů by se jako příčina dalo označit špatné počasí, pouze jedno ze tří letišt ale mělo horší meteorologické podmínky a i tak byl stroj EI-FPS jediným, který byl odkloněn. Další možností jsou technické problémy, které se mohly mezi úspěšným prvním a posledním letem vyřešit.
S šest let starým letounem Bombardier CRJ-900 LR dělá dopravce CityJet denní krátké „skoky“ po Skandinávii, většinou z letiště Gardermoen v Oslu do Stavangeru, Bergenu, Molde, nebo Alesundu. Občas ale vyrazí i mimo Skandinávii, kdy je k vidění například v Amsterdamu, Milánu, Benátkách nebo Curychu.