Jihokorejský dopravce Korean Air bude svým zákazníkům nabízet vlastní značku piva KAL's Lager. Americký styl ležáku s obsahem alkoholu 5,0 % má podle tiskové zprávy společnosti nabídnout „nádhernou harmonii vůní tropického ovoce a osvěžující chuti, poskytující hladký a příjemný zážitek z pití.“ Pro aerolinku ho uvařil korejský pivovar Playground, který se pyšní několika oceněními. Nápoj má cestujícím připomínat zážitek z létání, k čemuž má pomoci i design plechovek. Od čtvrtka je pivo dostupné v salóncích na letištích Incheon a Gimpo, v září se pak dostane i na paluby vnitrostátních i mezinárodních letů. Dostupné bude také v síti korejských potravin Emart24.
Podle webu SimpleFlying si dopravce od produktu slibuje navýšení zájmu o letenky. Dokládá to i silná marketingová kampaň, včetně možnosti vyhrát zpáteční letenky na vnitrostrátní a severoamerické cesty. Za nákupy v řetězcích Emart24 se jim také budou přičítat letové míle.