Nové barvy, které České aerolinie představily právě před rokem, již nese 16 z 50 letadel flotily českého národního dopravce. Jen v letošním roce bylo do nového livery v rámci plánované revize přestříkáno celkem deset letounů, naposledy letoun Boeing B737-400. Změny vizuálu se ale provádějí až v době plánovaných revizí tak, aby přechod na novou vizuální podobu společnosti minimalizoval dodatečné náklady. Na pražském letišti již novou značku nesou prodejní místa, prostory odbavení i jednotlivé gaty. Nový vzhled postupně získávají také prodejní místa v ČR i v zahraničí.
Celá flotila Českých aerolinií by měla být v novém zbarvení v roce 2012 a jen v letošním roce nový design ozdobil deset letounů. Lak na letadlech je nutné pravidelně měnit zhruba po pěti letech, nové barvy tak letouny postupně získávají v rámci pravidelně plánované údržby.
V rámci postupného přechodu na nový vizuální styl již od začátku roku 2007 používají zaměstnanci také nové uniformy.
Nový design Českých aerolinií přispěl k omlazení značky, která lépe podtrhuje moderní a dynamický charakter společnosti. Jak vyplynulo z průzkumů, omlazené logo s názvem Czech Airlines je navíc lépe srozumitelné pro zahraniční klienty, kteří tvoří 80% zákazníků společnosti. Ti si naopak spojovali starou verzi loga s obdobím před rokem 1989. České aerolinie nejsou zdaleka jedinou společností, která přistupuje ke změně korporátní identity. Postupným rebrandingem prošel nedávno například americký dopravce Delta Air Lines či ruský Aeroflot.
Zdroj: TZ ČSA