Novou identitou k úspěchům. Bombardier představil upravené logo

25.04.2024 2 příspěvky

Známý výrobce business jetů Bombardier ve středu odhalil novou podobu prezentace společnosti. Tradiční název byl změkčen a doplnilo ho logo.

Nové logo odkazuje na překonání rychlosti zvuku při vývoji Global 8000 i na ikonickou řadu strojů Learjet
Nové logo odkazuje na překonání rychlosti zvuku při vývoji Global 8000 i na ikonickou řadu strojů Learjet (Zdroj: Bombardier)

Obměna v identitě značky Bombardier představuje novou kapitolu společnosti, která posledních pět let prochází transformací. Ikonický název společnosti těžkopádným velkým hůlkovým písmem byl nahrazen měkčí variantou a hlavně doplněn o čtyři pruhy připomínající sonický třesk, tedy efekt vznikající okolo letícího předmětu při překonání rychlosti zvuku. Společnost tím vzpomíná na milník během vývoje stroje Global 8000, kterému se to v květnu 2021 povedlo jako prvnímu business jetu. I proto se novému logu přezdívá „Bombarider Mach“. Obměna přichází rok před plánovaným uvedením do provozu právě u Global 8000

Nové logo společnosti (Zdroj: X | Bombardier)

„Vývoj značky je pro Bombardier katalyzátorem, jak se odlišit jako globální lídr, a to nejen mezi leteckými a obrannými firmami, ale i mezi světovými značkami,“ uvedla Ève Laurierová, viceprezidentka společnosti pro komunikaci, marketing a PR. „Naše značka byla vytvořena tak, aby jednoduše propojila představy o naší historii a přesném inženýrství. Popisuje naši budoucnost, ve které vyjadřujeme zvýšenou sofistiku našich technologií, jak zaměstnáváme mistry jejich řemesel a, a to je hlavní, klientský požitek. Nové logo vyjadřuje pýchu a nadšení, které máme pro celý průmysl. “

Logo se během historie společnosti měnilo několikrát. Naposledy před dvaceti lety (Zdroj: Bombardier)

 

Nová identita byla představena na interním speciálním eventu a své si k ní řekl i šéf společnosti Éric Martel. „Dnešek je historickým dnem pro více než 18 tisíc neuvěřitelně talentovaných a nadšených členů týmu Bombardier. Naše ikonická společnost nahlíží do budoucnosti s důvěrou a inovativním duchem, dvěma představami, elegantně zachycenými v našem novém logu a vývoji značky.“

Zdroj článku: Bombardier

Mohlo by vás zajímat

Marek Baloun

Dlouholetý sportovní novinář a bývalý šéfredaktor aerowebu. Také letecký nadšenec, který před vypuknutím pandemie Covid-19 chvíli pracoval i na Letišti Václava Havla. Absolvent mediálních studií na Metropolitní univerzitě Praha a celoživotní skaut.



Zkušenosti a doplnění našich čtenářů

Jasně logo je "nejdůležitější" - a co bombarďáci takhle vyřešit problém s praskajícími okny ?

25.04.2024 v 16:38 Josef

Odpovědět

RE: Jasně logo je "nejdůležitější" - a co bombarďáci takhle vyřešit problém s praskajícími okny ?

29.04.2024 v 10:08 Václav

Josefe:

Bombardier:

- zalozen: 1942

- obrat: 8 mld USD

- zamestnancu: 18 000

Let Kunovicce (Aircraft Industries)

- zalozen: 1936

- obrat: 2 mld CZK (100 mil USD)

- zamestnancu: ~1 100

Kdo umi vyrabet lepsi letadla???

https://en.wikipedia.org/wiki/Bombardier_Inc.

https://en.wikipedia.org/wiki/Aircraft_Industries

Odpovědět

Přidat komentář