Obměna v identitě značky Bombardier představuje novou kapitolu společnosti, která posledních pět let prochází transformací. Ikonický název společnosti těžkopádným velkým hůlkovým písmem byl nahrazen měkčí variantou a hlavně doplněn o čtyři pruhy připomínající sonický třesk, tedy efekt vznikající okolo letícího předmětu při překonání rychlosti zvuku. Společnost tím vzpomíná na milník během vývoje stroje Global 8000, kterému se to v květnu 2021 povedlo jako prvnímu business jetu. I proto se novému logu přezdívá „Bombarider Mach“. Obměna přichází rok před plánovaným uvedením do provozu právě u Global 8000
[1/3] Today, we proudly unveiled our new brand identity anchored by the evolution of #Bombardier’s logo.
— Bombardier (@Bombardier) April 24, 2024
This is the start of a new chapter for us, which celebrates our successful transformation over the past five years. pic.twitter.com/vZwjEOy8Sq
Nové logo společnosti (Zdroj: X | Bombardier)
„Vývoj značky je pro Bombardier katalyzátorem, jak se odlišit jako globální lídr, a to nejen mezi leteckými a obrannými firmami, ale i mezi světovými značkami,“ uvedla Ève Laurierová, viceprezidentka společnosti pro komunikaci, marketing a PR. „Naše značka byla vytvořena tak, aby jednoduše propojila představy o naší historii a přesném inženýrství. Popisuje naši budoucnost, ve které vyjadřujeme zvýšenou sofistiku našich technologií, jak zaměstnáváme mistry jejich řemesel a, a to je hlavní, klientský požitek. Nové logo vyjadřuje pýchu a nadšení, které máme pro celý průmysl. “
Nová identita byla představena na interním speciálním eventu a své si k ní řekl i šéf společnosti Éric Martel. „Dnešek je historickým dnem pro více než 18 tisíc neuvěřitelně talentovaných a nadšených členů týmu Bombardier. Naše ikonická společnost nahlíží do budoucnosti s důvěrou a inovativním duchem, dvěma představami, elegantně zachycenými v našem novém logu a vývoji značky.“
Zdroj článku: Bombardier