Boeing 787-9 (Imatrikulace LN-FNC) odletěl z Osla do jihoafrického Kapského města již 13. listopadu. V Kapském městě pak letadlo strávilo 48 hodin, než se 15. listopadu 23:03 vydalo vstříc zamrzlé vzletové a přistávací dráze na Antarktidě. Na Troll Airfield v antarktické oblasti Královny Maud let N0787 dosedl v 02:01 místního času po zhruba pětihodinovém letu.
Troll Airfield, vzdálené od stejnojmenné vědecké základny přibližně sedm kilometrů, nemá konvenční zpěvněnou runway, místo toho letadla přistávají na upraveném ledovci. Runway je pak dlouhá 3000 metrů a široka 60 metrů. V oblasti jižního pólu nyní probíhá letní sezóna, během níž dochází na antarktické poměry k četné letecké přepravě z důvodu vlídnějšího počasí. Z větších letadel se na Antarktidě ukázaly Boeing 767-300ER Icelandairu a Airbus A340-300 Hi-Fly, v tomto případě šlo ale o jiné „letiště" - Wolf´s Fang Runway.
Ačkoliv je to poprvé, kdy Dreamliner přistál na Antarktidě, nad Antarktidu se Boeing 787 podíval již několikrát, protože australská společnost Qantas používá svoji flotilu Boeingů 787-9 pro vyhlídkové lety nad polární oblast.
Troll Airfield bude jistě znám i českým příznicvům letectví, neboť Smartwings se také podílely na dopravu vědců na Antarktidu.