Jako testovací letoun byl použit Beechcraft Baron s dvojicí motorů IO-520, které byly před spuštěním projektu důkladně prozkoumány a prošly servisem. ¨Za knipl se posadil sám prezident AOPA Mark Baker a po natankování nového paliva GAMI G100UL se vydal na hodinový let z letiště Ada v Okhlahomě. Zatímco levý motor byl poháněn novým palivem, pravý spaloval klasickou 100LL.
„Chtěli jsme získat reálnou zkušenost se stooktanovým bezolovnatým palivem na typech letadel a motorů které naši členové vlastní a létají,“ uvedl Baker. „Toto palivo bylo důkladně otestováno v laboratořích a obdrželo od FAA STC (certifikát pro poddruh nějakého leteckého produktu - pozn. red.). Pokud FAA povolí další paliva, vyzkoušíme je také, abychom věděli, jak se chovají ve vzduchu.“
Palivo společnosti GAMI (zkratka pro General Aviation Modifications, Inc.) získalo certifikaci na první motory v červenci 2021. Další povolení přišlo loni v září a nyní tak společnost má oprávnění na širokou řadu pístových motorů. Letiště Ada bylo využito právě proto, že se zde nachází sídlo společnosti. Testovací Beechcraft je provozován přímo AOPA, o technický dozor se pak stará zakladatel Savvy Maintenance a technologický guru Mike Busch.