Tímto razantním krokem se rozhodlo vedení společnosti reagovat na špatné ekonomické výsledky, hlavně na rostoucí dluh a nízké příjmy. Představenstvo už podalo k tamním soudům žádost o reorganizaci, poslední letadlo s pasažéry do Brusellu poletí 3. října z jihoafrického Johannesburgu, z Brusellu ale ve stejný den už letadlo na Mauricius neodletí. V provozu je dopravce přitom teprve jen sedm let.
Jako hlavní důvody reorganizace společnost uvedla koronavirovou pandemii, válku na Ukrajině, rostoucí inflaci i ceny paliv a upadající kupní sílu cestujících. Aerolinka postupně osekala provoz jen na lety do Afriky, konkrétně létá do Jihoafrické republiky, Madagascaru a na Mauricius. Nově se soustředí na cargo dopravu a pronájem letadel s posádkou jiným společnostem (tzv. wet lease). Ve své flotile doprávce má Airbusy A330-900, loni vyřadil poslení stroj A340-300, který koupil od Finnairu.