Přestože je nyní ve vývoji B-21 Raider, strategický bombardér nové generace, připravuje Northrop nová vylepšení pro starší B-2. Spirit je momentálně jediný bombardér schopný nést nukleární zbraně a zároveň mít schopnost stealth.
Modernizovaná bude primárně stealth schopnost samokřídla. Do konce roku 2023 by všechny bomardéry v provozu měly obdržet nový protiradarový potah, který zajistí lepší absorpci radarových vln. Nový potah také výrazně zredukuje čas údržby, jež je na B-2 velmi náročná. Některé části stroje jsou totiž přístupné pouze po seškrábání potahu, jehož následná reaplikace je velmi náročná.
Náročná údržba byla vzatá v potaz i při vývoji nového B-21, který ji bude mít oproti starší verzi značně ulehčenou a který bude schopný každodenního provozu.
Mezi další vylepšení B-2 patří i komponenty z B-21. Novější komponenty zajistí Spiritu nižší náklady na provoz a také prodloužit provozuschopnost letadla. Northrop vyvinul i nový software pro svoji „dvacetjedničku", který bude kompatibilní s B-2, to zjednodušší integraci obou typů bombarderů do společného provozu.
Letectvo Spojených států (USAF) nyní provozuje flotilu 20 bombarderů B-2. Cedna jedné B-2 byla podle Pentagonu v roce 1998 vyčíslena na minimálně 1,15 miliardy dolarů, což z něj dělá nejdražší letoun v historii.
USAF si plánuje pořídit až sto B-21, které mají časem nahradit nejen samotné B-2, ale i těžký bombardér Boeing B-1B Lancer. Nicméně nejoptimističtější plány počítají s první letem Raideru na přelomu roků 2023/2024. Northrop tak odhaduje, že B-2 zůstane v provozu do roku 2050.