Společnost Täby Air Maintenance (TAM) získala od evropského úřadu EASA certifikát pro svou sadu na jednoduchou instalaci LPV systému do strojů Saab 2000. LPV, nebo-li localiser performance with vertical guidance, stroji umožní velmi přislá přiblížení k letištím, kde starší systém ILS byl nahrazen řešením LPV založeným na GPS. Tento typ přiblížení bude totiž od příštího roku povinný v celé Evropské Unii, stroj tedy nové přístroje nutně potřeboval. Modifikace byla na míru vyráběna ve spolupráci s kanadskou společností CMC Electronics a současné rozložení kokpitu prakticky nenaruší. Přístroje byly testované celé letošní jaro. Aktuálně se čeká ještě na certifikaci u americké FAA, testy probíhaly paralelně pro oba úřady.
LPV technologie spoléhá na rozdíl od rádiového ILS na GPS data, oproti LNAV/VNAV ale vykrývá menší prostor kolem dráhy a více před ní. To ovšem způsobuje problémy u letových úřadů, které se nemůžou dohodnout, zda systém zařadit mezi řízený nebo neřízený způsob přiblížený. Podle ICAO systém splňuje podmínky pro CAT-1 přiblížení, FAA je ale kritičtější a technologii považuje jako „něco mezi“.
Švédská společnost TAM se specializuje na modifikace, přestavby, podporu a údržbu regionálních aerolinek. Oceňovaná je za přestavby Saabů 340 a 2 000 na cargo letouny. V provozu je od roku 1989 a sídlí na letišti Täby Örebro Airport, 200 km západně od Stockholmu. Krom Saabů se specializuje i na ATR 72.