Garmin Avionics pořádá seminář pro piloty - poprvé v Praze!

17.03.2015 1 příspěvek

Garmin Avionics pořádá seminář pro piloty - poprvé v Praze!
Garmin Avionics pořádá seminář pro piloty - poprvé v Praze! (Zdroj: Aeroweb.cz)

Světoznámý výrobce avioniky Garmin Avionics zve všechny zájemce na 28. března od 9:45 hodin do pražského hotelu Clarion Congress Hotel Prague (Freyova 33, 190 00 Praha 9 – Vysočany), salónku Aquarius, na první pražský seminář pro piloty spoluorganizovaný společností Air Team, provozovatelem e-shopu leteckých potřeb shop.aeroweb.cz.

V dopolední časti semináře, věnované necertifikovaným produktům, se můžete těšit na představení nového glass-kokpitu G3X Touch, radiostanice GTR/GNC s kanálovou roztečí 8,33 kHz, aplikace Pilot pro iPad ve spojení s antikolizním systémem GDL 39, přenosné GPS aera 500/795 a hodinek D2. V druhé části semináře výrobce představí své certifikované produkty – technologii bezdrátového přenosu informací mezi iPadem a avionikou Connext, integraci glass-kokpitu G500/G600 s radiostanicí/MFD GTN 750, TCAS systém GTS a satelitní datalink GRS (stahování počasí, SMS, telefon).

Pozornost si zaslouží také Trade-In GNS/GTN program pro výměnu staré GNS 430/530 za nové GTN 650/750 a Extended Squitter (ES) Upgrade program pro rozšíření odpovídačů GTX o ADS-B „Out“ výstup.

Přihlásit se můžete emailem na adresu airteam@airteam.cz nebo skrze přihlašovací formulář, a to do pátku 27. března. Vzhledem k velkému zájmu prosíme o včasnou registraci. Kapacita semináře je omezena. Vstupné na seminář je zdarma.

Mohlo by vás zajímat


Zkušenosti a doplnění našich čtenářů

GLD39D

23.03.2015 v 15:53 L.Š.

Velice mne mrzí že se z časových důvodů nebudu moci zúčasnit avizovaného semináře. Proto bych se rád podělil o zkušenosti z používání zařízení GLD 39D. Používám toto zařízení v kombinací s GPS 795. Horizont: Za VFR jsem s ním nalétal již spoustu hodin, a je pravdou, že pokud byl tento AHR-S přístroj správně před letem zkalibrován, vydržel zobrazovat správné hodnoty náklonu i více než 2 hodiny (déle jsem s ním v kuse prozatím neletěl). To si ale netroufám říct o zobrazení podélného sklonu letadla. Tam dochází poměrně často k nesprávnému zobrazení sklonu. Nestíhá kompenzovat podélné zrychlení. Další funkce: Další avizované funkce( počasí a zobrazení okolního provozu) jsou nevyužitelné. Minimálně u mého zařízení v našem východním prostoru (Na západ od 13 poledníku jsem ho zatím nezkoušel). Počasí: Počasí zde nemá signál. S tím jsem ovšem počítal, takže to pro mne nebylo takové překvapení. Sledování okolního provozu: Bohužel sledování okolního provozu je taky na nic. Zařízení chytne pouze signál ADS-B,nestačí mít ADS-B odpovídač. Musí být propojen se zařízením vysílající polohu letadla tak aby byla zobrazitelná na displejích GPS. Takže nyní pouze dopraváky, a pravda, jeden ull pohybující se vedle v HK, který kupodivu disponuje tímto zařízení. Ostatní provoz v módu "S" a ani tzv mód c nechytá. A to jsem si myslel, že uvidím na vedlejším letišti LKHK alespoň letadla jedné velké společnosti, která se holedbá zánovním letadlovým parkem. Závěr.? Závěr žádný činit nemíním, protože někdo jiný může mít opačné (pozitivnější) zkušenosti a můj pohled je silně subjektivní.

Odpovědět

Přidat komentář