Hlavní změnou dnešní aktualiazce Letecké informační příručky (AIP) a VFR příručky je drobná úprava postupů pro VFR přílety do koncové řízené oblasti (CTR) letiště Ruzyně. Mění se také název letiště Vodochody či postupy v Mladé Boleslavi.
Dodnes platilo, že pokud pilot letící za VFR vstupoval do CTR Ruzyně, měl tak učinit v maximální výšce 1 000 stop AGL. Obvykle pak od řídicího na stanovišti Ruzyně Radar uslyšel maximální povolenou výšku v CTR 2 500 stop. Aktuální úprava, která umožňuje vstupovat do CTR i nad 1 000 stop AGL, avšak maximálně do 2 500 stop AMSL, je tak de facto pouze sesouladěním předpisů s běžnou praxí.
Po delší době se mění letištní postupy v Mladé Boleslavi (LKMB), kde ode dneška platí nový tvar okruhu dráhy 16/34. Po vzletu z dráhy 34 jsou piloti povinni vybočit vlevo mimo zástavbu v místní části Čejetičky. Nadále platí obdobný postup pro vzlet z dráhy 05, kdy mají piloti vybočovat vpravo mimo zástavbu. Novinkou protihlukových postupů je, že jsou zakázány lety po okruhu (mimo ultralightů) po 17:00 UTC.
Poslední změna je víceméně administrativního charakteru, avšak není bez zajímavosti, že letiště Vodochody mění název na PRAHA/Vodochody.