Práce v letectví - volná místa
Obchod, marketing

Vložit inzerát

Junior Sales Manager v oblasti privátního letectví

Jsme Time Air.

Na trhu privátního letectví působíme již od roku 2001 a klienti si nás cení pro naši profesionalitu, spolehlivost a osobní přístup.

Do našeho sales týmu hledáme nového juniorního parťáka na pozici Junior Sales & Customer Manager. Zkušenosti nebo vzdělání v oboru vítáme, ale mnohem důležitější je pro nás Tvoje osobnost a to, jak si sedneme. Vše ostatní tě rádi naučíme!

V čem bude spočívat Tvoje práce?

- vyhodnocování proveditelnosti a naceňování poptávaných soukromých letů

- komunikace s VIP klienty a uspokojování jejich rozličných přání

- koordinace plánování letů a předávání informací napříč firmou

- řešení nenadálých situací, kde uplatníš svoji kreativitu a schopnost analyticky přemýšlet

Jak si Tě představujeme?

- umíš se bez problému domluvit anglicky

- dokážeš si určit priority a zvládnout více úkolů současně

- máš týmového ducha, ale zvládneš se rozhodnout i sám/sama

- jsi spolehlivý/á, se smyslem pro detail a příjemným vystupováním

Hledáme proaktivního kolegu, který i ve stresu dokáže zachovat chladnou hlavu a efektivně zasáhnout. Jestli Ti nechybí nadšení a máš stále chuť učit se něco nového, rádi Tě uvítáme v naší partě.

Co nabízíme my?

- neformální prostředí a menší přátelský kolektiv

- práce v denním směnném provozu s možností práce z domova

- plat, který poroste dle Tvých zkušeností a dovedností

- benefit v podobě Multisport karty

- pracovní telefon s možností využít tarif i pro osobní účely

Máš chuť to zkusit? Neváhej nás kontaktovat na e-mail career@timeair.cz.

Napiš nám něco o sobě a nezapomeň zmínit, proč bychom si měli vybrat právě Tebe! Budeme se těšit!

Celý inzerát

Odpovědět na inzerát

FLIGHT CONSULTANT pro Charter Advisory

Buď náš Flight Consultant   

Jako firma neustále rosteme, a tak aktuálně hledáme posilu do týmu konzultantů, jež si poradí s jakýmkoliv problémem, hlavní je být ve vzduchu. Pojď do firmy, kde Ti produkt lítá přímo nad hlavou

V Charter Advisory a její dceřiné společnosti Gemini Wings se věnujeme zprostředkování a organizování letů private jety i dopravními letadly pro 4–300 cestujících, zajišťujeme také leteckou nákladní přepravu.

Jsme letečtí brokeři, odborníci v letecké dopravě, kteří zajistí jakékoliv letadlo přesně podle požadavků a přání našich klientů. Našim klientům přinášíme flexibilitu, optimalizaci času a prvotřídní zážitek, díky osobnímu a kreativnímu přístupu

Již 10 let poskytujeme klientům pocit absolutní jistoty a důvěry, náš závazek přesahuje pouhé zajištění letu. Snažíme se, aby cestování soukromými letadly bylo dostupnější, udržitelnější a cenově přijatelnější, díky vyššímu využití letadel prostřednictvím odborného personálu a budování win-win vztahu mezi vlastníky, provozovateli a zákazníky letadel.

Naším cílem je být s klientem na každém kroku. Od dohledu nad průběhem letu, po zajištění doplňkových služeb a včasné informování o všech důležitých detailech.

Co Tě u nás čeká:

  • Plánování a organizace letů pro VIP klientelu.
  • Komunikace a budování vztahů s klienty a dodavateli v oblasti letecké dopravy.
  • Péče a zodpovědnost za svěřenou část zakázek privátních letů.
  • Spolupráce na cenotvorbě svěřených zakázek.
  • Spolupráce na rozvoji a zastřešení svěřených doplňkových služeb.
  • Nabití znalostí na trhu privátního létání a v leteckých systémech.

Více do detailu:

  • Monitorování spokojenosti klientů, včetně zpětné vazby s cílem neustálého zlepšování nabízených služeb.
  • Poskytování podpory klientům před, během a po letu, aby vždy měli jistotu, že jejich požadavky budou splněny.
  • Řešení problémů a nečekaných situací s dodavatelem služeb či operátorem (např. změny itineráře, technické problémy). Vše mít pod kontrolou Ti pomůže v práci.

Co očekáváme od Tebe:

  • Nenecháš se na první dobrou odbít a nechybí Ti obchodní dravost.
  • Jsi trochu analytik/čka, prodejce a velmi dobrý logistik a organizátor/ka, který/á myslí i na zadní kolečka, a je vždy o krok napřed.
  • Jsi administrativně důsledný pragmatik/čka. Samostatnost a systematičnost je zapotřebí, i když se budeš mít o koho opřít.
  • Časovou flexibilitu, rozložení směn na krátký a dlouhý týden. (včetně práce o víkendu)
  • Pro klientský přístup je pro tebe samozřejmostí. Empatie, pokora a pochopení klienta za každé situace.
  • Nové věci jsou pro tebe výzvou nikoliv obavou. Máš optimistický a produktivní postoj ke změnám a zlepšením.
  • Rád/a se učíš a rychle vstřebáváš informace.
  • Máš chuť si vydělat peníze a víš, že je zapotřebí být aktivní a iniciativní.
  • Znalost německého a anglického jazyka na pokročilé úrovni.
  • Velmi dobrá znalost s MS Office.
  • 2-3 roky zkušeností z administrativních pozic, z oblasti salesu či klientských služeb. 
  • Zkušenosti z civilního či privátního letectví jsou VÝHODOU nikoliv PODMÍNKOU.

Co můžeš očekávat Ty od nás:

  • Motivační finanční ohodnocení.
  • Přátelský kolektiv, vstřícná a podporující firemní kultura.
  • Kanceláře přímo naproti 3 Terminálu – Letiště Václava Havla.
  • Nástup ihned nebo dohodou.
Celý inzerát
  • Zveřejněno: 13.12.2024
  • Společnost: Charter Advisory s.r.o.
  • Místo práce: K letišti 1040/10, Ruzyně, 161 00 Praha 6

Odpovědět na inzerát