Buď náš Flight Consultant
Jako firma neustále rosteme, a tak aktuálně hledáme posilu do týmu konzultantů, jež si poradí s jakýmkoliv problémem, hlavní je být ve vzduchu. Pojď do firmy, kde Ti produkt lítá přímo nad hlavou
V Charter Advisory a její dceřiné společnosti Gemini Wings se věnujeme zprostředkování a organizování letů private jety i dopravními letadly pro 4–300 cestujících, zajišťujeme také leteckou nákladní přepravu.
Jsme letečtí brokeři, odborníci v letecké dopravě, kteří zajistí jakékoliv letadlo přesně podle požadavků a přání našich klientů. Našim klientům přinášíme flexibilitu, optimalizaci času a prvotřídní zážitek, díky osobnímu a kreativnímu přístupu
Již 10 let poskytujeme klientům pocit absolutní jistoty a důvěry, náš závazek přesahuje pouhé zajištění letu. Snažíme se, aby cestování soukromými letadly bylo dostupnější, udržitelnější a cenově přijatelnější, díky vyššímu využití letadel prostřednictvím odborného personálu a budování win-win vztahu mezi vlastníky, provozovateli a zákazníky letadel.
Naším cílem je být s klientem na každém kroku. Od dohledu nad průběhem letu, po zajištění doplňkových služeb a včasné informování o všech důležitých detailech.
Co Tě u nás čeká:
- Plánování a organizace letů pro VIP klientelu.
- Komunikace a budování vztahů s klienty a dodavateli v oblasti letecké dopravy.
- Péče a zodpovědnost za svěřenou část zakázek privátních letů.
- Spolupráce na cenotvorbě svěřených zakázek.
- Spolupráce na rozvoji a zastřešení svěřených doplňkových služeb.
- Nabití znalostí na trhu privátního létání a v leteckých systémech.
Více do detailu:
- Monitorování spokojenosti klientů, včetně zpětné vazby s cílem neustálého zlepšování nabízených služeb.
- Poskytování podpory klientům před, během a po letu, aby vždy měli jistotu, že jejich požadavky budou splněny.
- Řešení problémů a nečekaných situací s dodavatelem služeb či operátorem (např. změny itineráře, technické problémy). Vše mít pod kontrolou Ti pomůže v práci.
Co očekáváme od Tebe:
- Nenecháš se na první dobrou odbít a nechybí Ti obchodní dravost.
- Jsi trochu analytik/čka, prodejce a velmi dobrý logistik a organizátor/ka, který/á myslí i na zadní kolečka, a je vždy o krok napřed.
- Jsi administrativně důsledný pragmatik/čka. Samostatnost a systematičnost je zapotřebí, i když se budeš mít o koho opřít.
- Časovou flexibilitu, rozložení směn na krátký a dlouhý týden. (včetně práce o víkendu)
- Pro klientský přístup je pro tebe samozřejmostí. Empatie, pokora a pochopení klienta za každé situace.
- Nové věci jsou pro tebe výzvou nikoliv obavou. Máš optimistický a produktivní postoj ke změnám a zlepšením.
- Rád/a se učíš a rychle vstřebáváš informace.
- Máš chuť si vydělat peníze a víš, že je zapotřebí být aktivní a iniciativní.
- Znalost anglického jazyka na pokročilé úrovni, německého jazyka VÝHODOU.
- Velmi dobrá znalost s MS Office.
- 2-3 roky zkušeností z administrativních pozic, z oblasti salesu či klientských služeb.
- Zkušenosti z civilního či privátního letectví jsou VÝHODOU nikoliv PODMÍNKOU.
Co můžeš očekávat Ty od nás:
- Motivační finanční ohodnocení.
- Přátelský kolektiv, vstřícná a podporující firemní kultura.
- Benefity - Multisport karta, příspěvky na penzijní či životní pojištění, akcie společnosti.
- Kanceláře přímo naproti 3 Terminálu – Letiště Václava Havla.
- Nástup ihned nebo dohodou.