AeroJob otevírá kadet program ve spolupráci se společností Silver Air

07.04.2016 10 příspěvků

AeroJob otevírá kadet program ve spolupráci se společností Silver Air
AeroJob otevírá kadet program ve spolupráci se společností Silver Air (Zdroj: Aeroweb.cz)

Díky spolupráci společnosti AeroJob s leteckou společností Silver Air byl otevřen unikátní kadetský program, který zajistí klientům AeroJobu možnost uplatnění ihned po dokončení výcviku. Společnost Silver Air zajišťuje pravidelnou leteckou dopravu mezi ostrovem Elba a významnými centry v Itálii, jmenovitě například Miláno, Pisa nebo Lugano.

Kdo se může do kadetského programu přihlásit?

Protože se jedná o Ab-Initio program, hledá AeroJob uchazeče, kteří nemají žádné, nebo velmi malé zkušenosti s létáním (plachtění, apod.) s ambicemi stát se dopravním pilotem. Podmínkou je věk minimálně 18 let, dokončené středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou a znalost angličtiny slovem i písmem.

Všichni uchazeči projdou před vstupem do programu výběrovým řízením, které bude obsahovat základní Compass Test, test z angličtiny a osobní pohovor. Přihlášení do programu je možné na webu AeroJob.cz a program je zatím otevřen na dobu neurčitou. Kapacita kadetů je však omezená a vychází z potřeb společnosti Silver Air.

Cena výcviku a financování

Cena výcviku se liší v závislosti na jeho individuálním nastavení a partnerských leteckých školách, ve kterých budou jednotlivé moduly absolvovány. Uchazeči budou mít na výběr dle lokality svého bydliště a preferencí.

AeroJob může uchazečům díky spolupráci s bankami v Česku i na Slovensku zajistit financování celého výcviku nebo jeho části. Pro kalkulaci ceny a informace o financování se obraťte přímo na společnost AeroJob.

Proč začít svůj letecký výcvik s AeroJobem?

Kromě možnosti uplatnění v letecké společnosti Silver Air ihned po dokončení výcviku získá uchazeč zkušenosti s létáním v Anglii, kde jsou absolvovány moduly timebuilding (konkrétní rozsah dle časových možností uchazeče), ATPL teorie (distanční výuka Bristol Ground School) a příprava na ICAO zkoušku z angličtiny pro získání ICAO English Level 5 (Anglo-Continental School).

Společnost AeroJob poskytuje od roku 2007 jako jediná na českém trhu kompletní servis služeb v oblasti výcviku dopravních pilotů včetně zajištění financování výcviku a přípravy na výběrové řízení.

Detailní informace o kadetském programu Silver Air včetně informací o průběhu výcviku a možnosti přihlášení do programu najdete na webu AeroJob.

Mohlo by vás zajímat


Zkušenosti a doplnění našich čtenářů

průběh

08.04.2016 v 11:34 FD

Takže výhoda spočívá v tom, že po celém výcviku u AeroJobu se kadet bude moci přihlásit na výběrové řízeni u Silver Airu? Nebo nejdříve proběhne výběrové řízení u Silver Airu a po následném odlítání výcviku pod taktovkou AeroJobu bude mít jistou pozici u Silver Airu?

Odpovědět

???

08.04.2016 v 14:17 robo

Ja nevim, spousta spolecnosti nabira vsechno co ma ruce a nohy a je ochotno si hradit typovku (Travela, AirExplore, Go2Sky) a Aerojob prijde s velkou slavou na L-410. Nic proti tomu ale jaksi asi dochazi dech, nebo ze by lidi prokoukli? Ono namotat nekoho a pak rict ze predchozi vyberko neplati a podobne to se muze hrozne vymstit. Prisla doba ze je jedno kde kdo co odlita, hlavne ze ma licence a chut platit a hura do dopravaku. Nejakym compass testum a obdobnym hovadinam je uz opravdu konec.

Odpovědět

Odpovědi na dotazy

08.04.2016 v 15:43 Jakub Velička, AeroJob

FD: První výběrové řízení proběhne v AeroJobu, abychom si byli jisti, že do programu přijmeme takové uchazeče, které budeme schopni připravit dle požadavků společnosti Silver Air. Po dokončení výcviku uchazeč absolvuje výběrové řízení u společnosti Silver Air. Je pravda, že situace na trhu se poslední měsíce výrazně zlepšila, ale ještě stále je tady převis poptávky pracovních míst nad nabídkou a vězte, že těch životopisů společnosti chodí desítky týdně. Tudíž i garance toho, že právě Vás na výběrové řízení pozvou, je přidaná hodnota, kterou normálně nedostanete. O dalších výhodách programu viz. v odpovědi na druhý komentář níže. robo: Děkuji za názor. Létání na L-410 bych nijak nezatracoval, každému vyhovuje něco jiného. Ne každý má zájem létat proudové letadlo. První pilot, kterému jsme pomohli v Silver Air práci zajistit, zůstal u společnosti dlouhá léta a je tam spokojený (viz. reference na našem webu). K výcviku dáváme určitou přidanou hodnotu, nejen co se garance pozvání na výběrové řízení týče. Za cenu srovnatelnou s běžnými cenami modulového výcviku v ČR nabízíme propojení výcviku s Anglií a důkladnou přípravu na výběrové řízení. Během výcviku stojíme za uchazečem při jednání s leteckými školami a jakýkoliv problém pomáháme řešit. Zároveň nikoho nenutíme k Silver Air nastoupit. Pokud se po dokončení výcviku ukáže, že má uchazeč na trhu jiné, pro něj zajímavější příležitosti, nechť je využije. Nejedná se o MPL a licence jsou tak použitelné kdekoliv. Pro někoho může být naše nabídka zajímavá, pro jiné nikoliv. To je naprosto normální. Jinak osobně znám mnoho pilotů, kteří i přes hotové licence, nalétané hodiny a ochotu zaplatit typovku přes výběrové řízení v poslední době neprošli. Konkrétní jména zde v komentářích zmiňovat nebudu, ale vězte, že se jedná o zkušené piloty a pokud mi necháte email, rád se s Vámi na toto téma pobavím osobně. Ale obrazně ano, souhlasím s Vámi, že situace je velmi pozitivní a společnosti nabírají. Rád zodpovím jakékoliv další dotazy.

Odpovědět

RE: ???

08.04.2016 v 16:57 Jakub

S tym argumentom ohladne TVS AirExplore a Go2Sky by som bol opatrnejsi. TVS ano, beru pilotov, ale az po uspesnom abslovnovani velmi narocneho vyberu. Go2Sky nikdy nebolo a ani nie je ochotna brat 200h pilotov vo velkom- podari sa to malemu poctu uchadzacov raz za cas. Air Explore nerobil nabor od konca roka 2014, novoprijati piloti z jari 2016 boli uspesni absolventi prave toho vyberoveho z konca roka 2014, ktori sli na waiting list....

Odpovědět

Finance

13.04.2016 v 5:52 A.R.

Zajímavě znějící nabídka postrádá však to nejpodstatnější. Za kolik se dá výcvik udělat včetně typovky, kolik při Vámi zajišťeném financování bude splácet ten, kdo si půjčí celou částku a zejména platové podmínky u Silver Air pro FO po nástupu.

Odpovědět

Jistota

14.04.2016 v 9:55 Awax

Je potřeba si uvědomit jednu věc, v žádném oboru nemáte jistotu uplatnění a už vůbec ne v letectví. Když si někdo myslí, že si tuto jistotu může zaplatit, a je jedno jestli u CATC nebo Aerojobu, tak tím akorát prodražuje svůj výcvik o marži těmto společnostem. Existuje více cest jak dosáhnout stejného cíle a každému může vyhovovat něco jiného, ale modulová cesta vám dává svobodu volby vybrat si. O férovosti letecké školy se totiž dozvíte až v průběhu výcviku, pokud vás něčím naštve, tak prostě jdete na další výcvik jinam.

Odpovědět

Re: Finance

29.04.2016 v 23:53 Jakub Velička, AeroJob

Omlouvám se za prodlení v odpovědi, kvůli pracovnímu vytížení jsem nestíhal poslední 2 týdny diskuzi sledovat. Jak píšeme v článku, cena výcviku se může u každého uchazeče lišit dle konkrétních zvolených leteckých škol a nastavení poměru timebuilding v UK / timebuilding v Česku (můžete v UK odlétat 20 hodin, ale můžete tam odlétat také 70, což se na ceně projeví). V průměru nám cena vychází na 1,5 milionu korun včetně typové kvalifikace a včetně DPH. Pokud se uchazeč rozhodne výcvik financovat námi zprostředkovaným úvěrem, pohybuje se splátka kolem 15000 Kč za předpokladu, že si uchazeč půjčí celou částku a doba splatnosti bude 10 let. Co se týče nástupního platu, Silver Air nabízí 1100 EUR base salary a 600 EUR diety. V součtu se tak jedná o cca. 46000 Kč / měsíc. V případě jakýchkoliv dalších dotazů jsem k dispozici zde nebo na emailu velicka@aerojob.cz.

Odpovědět

letani

01.05.2016 v 18:06 Robo

ja letani na L-410 nezatracuji, byl bych moc rad kdybych mohl tento typ letat, vzdy se mi moc libil. Jenomze ekonomika je neuprosna a tim ze litam neco co by mne bavilo nedostanu slevu v obchodaku na nakup. Nepoukazuju na to ze je spatny ten anebo ten. Spatny je system coz se zacina pomalu projevovat na jeho hrouceni (nastesti). Travela zatim dela narocne vyberko ale je to neprehledne, spis jenom ramena aby se nereklo. Kazdy tam odlita nejaky zaklad a nazdar. To ci je G2S ochotna nebo ne je spis otazka kolik lidi potrebuji. AEX tak podobne. Hlavne uz pomalu pokulhava model ze vyberko jak na kosmonauta, vsechno si zaplat a litej za misku ryze. Je to prace jako kazda jina. Co tak pozvat si domu zednika, dat mu test jestli umi zdit, poslat ho nakoupit matros, nechat si udelat praci a zaplatit mu tretinu ceny...? Absurdni? Vzdyt v letectvi se to deje. Uchazeci z predchoziho modelu zustane by voko 7000 Kc na utratu. To je tak na bydleni u maminy. Ano nepocitam diety, co je to za hovadinu aby byly soucasti platu? A kde je ta jistota ze se bude 10 let zivit jako pilot na L-410? To je opravdu tezka prace. No nechme se prekvapit myslim ze lepsi casy jsou za dverma...

Odpovědět

Rentabilita

01.05.2016 v 18:56 Taky Pilot

Base Salary u Silveru 1100EUR. To zní krásně. ALE:je to před zdaněním, hrubá mzda, po odečtení všech povinných odvodů státu vám na účet přijde podstatně méně. Celková výše nákladů na výcvik je uvedena ve výši 1,5 mil Kč. Po odečtení DPH zbývá 1 240 000,-. Typová kvalifikace L410 vyjde na cca 300 000,-, spíše více. Ze zbytku je nutné pořídit výcvik 0-CPL včetně IR, MEP, MEP IR a MCC, zaplatit náklady na instruktory, navigační a přistávací poplatky a teorii ATPL. Počítat snad umí každý sám..

Odpovědět

Supply/demand

01.05.2016 v 20:31 odnem

Někde jsem četl, že při zlaté horečce na Yukonu na přelomu 19. a 20. století nejvíce vydělali podnikatelé, kteří prodávali lopaty, motyky, rýče...... Hledači zlata tahali za kratší konec lana.... Každé zboží má svého kupce, ale při prodeji určitého jeho druhu je nutná určitá míra cynismu.

Odpovědět

Přidat komentář