Krátce po půl desáté dopoledne místního času odstartoval z letiště v Novém Dillí Beechcraft B200 Super King Air s deseti osobami na palubě k přibližně 2,5hodinovému letu do města Ráňčí na východě země. Krátce po vzletu však posádka vyhlásila nouzový stav a požádala o návrat na letiště. Při přiblížení na Mezinárodní letiště Indiry Gándhíové (VIDP) stroj v 9:50 LT (5:20 SEČ) havaroval ve čtvrti Dwarka. Nikdo z osob na palubě pád letounu nepřežil. Informace o nehodě přinesl portál Thehindu.com
Záchranáři na místě nehody Beechcraftu B200 / Twitter Shiv Aroor
Podle zdrojů z místa nehody měl letoun při rozjezdu přejet konec dráhy. Pokud by se tato informace potvrdila, mohl právě zde letoun utrpět poškození, kvůli kterým se piloti rozhodli vrátit zpět na letiště, domnívá se indický deník Thehindu.com
V průběhu přiblížení na dráhu 10 mezinárodního letiště ztratil řídicí radiový kontakt s posádkou. „Letoun letěl poměrně nízko, vycházely z něj také viditelné plameny,“ svěřil se indickému deníku poblíž žijící pan Yogesh. Stroj havaroval přibližně 13 minut po startu. Střepy odlétající z místa dopadu zranily muže a ženu, kteří pracovali poblíž. Seznam obětí nehody se však naštěstí dál nerozrůstal.
K troskám stroje dorazilo nejméně 15 hasičských jednotek, nikomu z letadla však už záchranáři nemohli pomoci. Na místo nehody přispěchali rovněž zástupci indického leteckého úřadu (DGCA) a zahájili její vyšetřování.
Letoun registrační značky VT-BSA s jednadvacetiletou historií patřil indické pohraniční stráži, jedné z pěti složek indické policie. Jednalo se o dvoumotorový turbovrtulový letoun s maximální vzletovou hmotností 5670 kg. Letoun operoval z letiště VIDP a sloužil k přepravě členů stráže.
Shiv Aroor se na svém twitterovém účtu odkazuje na vyšetřovatele oceňující oba piloty, kteří „tváří v tvář smrti projevili statečnost a odklonili letadlo mimo osídlenou oblast Nového Dillí."