Aerolinka Norwegian má nové logo, mění se po více než dvaceti letech

15.03.2024

Nízkonákladová letecká společnost Norwegian ukázala nové logo a vizuální identitu, jimiž se bude prezentovat od konce března. Největší změnou je absence modré barvy. Barvami aerolinky jsou tak nově jen červená a bílá. Jiná je i typografie písma. Ke změně sáhl dopravce po více než dvaceti letech.

Podoba letadel Norwegianu brzy dozná změn
Podoba letadel Norwegianu brzy dozná změn (Zdroj: Business Travel world Europe)

Absence modré barvy nebo jiný font. Aerolinka Norwegian ukázala změnu loga a vizuální identity. Společnost, pro kterou byly typické tři barvy - modrá, červená a bílá, odteď bude využívat jen červenou a bílou barvu. Červená je navíc světlejší a živější. 

Kromě toho se mění i typografie písma - to má jiný a užší font. „Je to pták, je to letadlo?Ne, je to jen naše nové logo,“ uvedla společnost na sociální síti X, kde novinky představila.

Nové logo Norwegianu (Zdroj: Airways.cz)

 

K velkým změnám sáhla hlavně kvůli modernizaci a úpravy vytvořila v kooperaci s norskou agenturou TRY Design. Stávající logo totiž využívala od roku 2002. 

„Logo a značka Norwegian jsou velmi dobře známé a ceněné a my jsme na to velmi hrdí. I když procházíme obnovou, slibujeme, že nás naši zákazníci poznají. Po více než 20 letech je na místě modernizace, která nám dává modernější, vřelejší a jasnější výraz, který nás bezpečně přenese do dalších dvaceti let,“ uvedl výkonný viceprezident aerolinky. Christoffer Sundby

Nové logo a vizuální identitu Norwegian začne využívat od konce března tohoto roku, nejprve se údajně změní digitální kanály, tedy webové stránky a sociální sítě. Postupně dojde i k obměně na letištních přepážkách v kancelářích a letadlech. 

Zdroj článku: Airways.cz

Mohlo by vás zajímat


Zkušenosti a doplnění našich čtenářů

Přidat komentář