Absence modré barvy nebo jiný font. Aerolinka Norwegian ukázala změnu loga a vizuální identity. Společnost, pro kterou byly typické tři barvy - modrá, červená a bílá, odteď bude využívat jen červenou a bílou barvu. Červená je navíc světlejší a živější.
Kromě toho se mění i typografie písma - to má jiný a užší font. „Je to pták, je to letadlo?Ne, je to jen naše nové logo,“ uvedla společnost na sociální síti X, kde novinky představila.
K velkým změnám sáhla hlavně kvůli modernizaci a úpravy vytvořila v kooperaci s norskou agenturou TRY Design. Stávající logo totiž využívala od roku 2002.
„Logo a značka Norwegian jsou velmi dobře známé a ceněné a my jsme na to velmi hrdí. I když procházíme obnovou, slibujeme, že nás naši zákazníci poznají. Po více než 20 letech je na místě modernizace, která nám dává modernější, vřelejší a jasnější výraz, který nás bezpečně přenese do dalších dvaceti let,“ uvedl výkonný viceprezident aerolinky. Christoffer Sundby
Nové logo a vizuální identitu Norwegian začne využívat od konce března tohoto roku, nejprve se údajně změní digitální kanály, tedy webové stránky a sociální sítě. Postupně dojde i k obměně na letištních přepážkách v kancelářích a letadlech.
Zdroj článku: Airways.cz