V rámci půlhodinového letu z továrny Korea Aerospace Industries v Sacheonu stroj otestoval všechny letové systémy a následně přistál zpět na vzletové dráze. Jediné, co piloti nevyzkoušeli, bylo zatažení a vysunutí podvozku. Ten byl totiž vysunut po celou dobu letu.
Stroj má v budoucnu otesotvat další možnosti letounu a jeho výbavy, včetně elektronického radaru vlastní výroby nebo zbraní. Soul plánuje začít s masovou výrobou příští rok, první stroje by pak korejské letectvo mělo dostat ve druhé polovině roku 2026. Od květná má podle šéfa programu akvizice obrany (DAPA) Fom Dong-hwana letoun status „provizorní vhodnosti pro boj“
KF-21 Boramae (v překladu mladý nebo bojovný jestřáb) je stíhací letoun vyráběný Jižní Koreou ve spolupráci s Indonésií. Délka je bezmála 17 metrů, rozpětí křídel 11,2 m a maximální vzletová hmotnost je 25 600 kg. Stroj pohání dva dvouproudové motory F414 od General Electrics s výkonem 57,8 kN (97,9 kN s forsáží). Maximální rychlost je 1,8 machu a dolet lehce pod 3 000 km.