Vyšetřovatelé včerejší nehody Tupolevu Tu-204, který přejel dráhu 19 na moskevském Vnukovu a rozlomil se na tři části, upozornili na předchozí incident z 20. prosince, kdy jiný Tupolev Tu-204 společnosti Red Wings také skončil po přistání za dráhou. Důvodem mohly být nefunkční brzdy. Dnes navíc vyšlo najevo, že ruský letecký úřad Rossavijacija před včerejší nehodou výrobce letounu na možný problém brzd upozornil.
Mezitím, co se počet obětí včerejší havárie zvýšil na pět o dnes zemřelou letušku, vyšetřovatelé otevřeli oba letové zapisovače a budou je nyní analyzovat. Upozornili již však na problémy Tupolevu Tu-204 registrace RA-64049, který 20. prosince při přistání v Novosibirsku také vyjel z dráhy. Příčinou tohoto incidentu měly být špatně fungující brzdy a ruský letecký úřad v návaznosti na to informoval společnost Tupolev a doporučil všem provozovatelům typu Tu-204 o kontrolu a promazání brzdového systému.
Objevily se také informace o nefunkčním zpětném tahu, který se posádka při včerejším přistání údajně rozhodla použít po neúspěšném brzdění, avšak tato informace není oficiální.
Přejet dráhu se v poslední době podařilo ještě jednomu Tu-204 společnosti Red Wings. Počátkem listopadu se stroj registrace RA-64043 ocitl pár metrů za dráhou po přistání v Jekatěrinburgu. Kapitán ihned po nehodě upozorňoval, že METARem deklarované brzdící účinky neodpovídaly skutečnému stavu. Vyšetřování však později ukázalo, že letoun byl na přistání hodně dlouhý a při daných podmínkách přistál za hranicí nutnou pro bezpečný dojezd. Na žádné problémy s brzdami vyšetřovatelé tehdy neupozornili.