Francouzský odvolací soud ve Versailles zprostil americkou leteckou společnost Continental Airlines viny za nehodu Concordu Air France z roku 2000, při které zemřelo 113 lidí. Za hlavního viníka nehody označil amerického přepravce před dvěma lety pařížský soud. Právě z letounu Continental se uvolnil při rozjezdu po dráze díl, na který měl později Concorde najet a v návaznosti na způsobené poškození havarovat.
Odvolací soud sice uznal, že na nehodě se podílely okolnosti spojené s uvolněním kovové lamely z letounu McDonnel Douglas DC-10, avšak tyto okolnosti nestačí k určení podílu na následné katastrofě a kvalifikaci na trestný čin. Soud zároveň zprostil obvinění dva pracovníky společnosti Continental, kteří se měli na montáži uvolněného dílu přímo podílet a které též pařížský soud označil za viníky nehody.
Americký dopravce cítí rozsudek senátu ve Versailles jako zadostiučinění. Společnost od počátku tvrdila, že 40cm kus kovu nemohl způsobit nehodu kdysi nejrychlejšího civilního dopravního letounu, který byl konstruován, aby odolával mnohem větší zátěži. Podle Continental Airlines navíc začal Concorde hořet ještě před najetím na kovový díl.
"Osudná" nehoda Concordu se stala 25. července 2000 na pařížském letišti Charlese de Gaulla. Po startu letounu DC-10 Continental prováděl vzlet Concorde registrace F-BTSC. Při rozjezdu však najel na titanovou část uvolněnou ze stroje DC-10, což mělo prořezat jednu z pneumatik a pásy rozřezané gumy se vymrštily přímo pod křídlo, což prorazilo nádrž. Letoun se následně vzňal a neschopen letu havaroval krátce po vzletu.