AIR TEAM - avionika a přístroje pro létání
Facebook Twitter Google+ YouTube RSS E-mail

Wizz Air hledá piloty a stevardy, chce mít 160 letadel

3. října 2017
Autor: Redakce, 5 příspěvků, celkové hodnocení článku: 3,3
Klíčová slova: Rubrika: Krátké zprávy


Wizz Air, největší nízkonákladová letecká společnost ve střední a východní Evropě, spouští nejrozsáhlejší náborovou kampaň ve své historii. V příštím roce plánuje vytvořit téměř 1 300 nových pracovních míst a do konce roku 2024 plánuje svou flotilu zdvojnásobit na více než 160 letadel. Společnost o tom informovala v tiskové zprávě.

K jedenácti novým Airbusům A320 a A321, které přibyly do flotily Wizz Air tento rok, totiž přibude během roku 2018 dalších 21. Do konce roku 2018 proběhne 400 náborových akcí ve více než 25 zemích Evropy i mimo ni. Zájem je o piloty i palubní průvodčí. Aerolinka tak bude koncem roku 2018 čítat více než 4 500 lidí.

„Spolu s přitažlivým platovým ohodnocením a benefity nabízí Wizz Air svým pilotům několik prověřených modelů spolupráce. První důstojníci i kapitáni mohou dojíždět, využívat rozsáhlou síť Wizz, která má přes 550 tras, nebo se přestěhovat do kterékoliv z 28 základen v 15 evropských zemích,“ píše Wizz Air.

V rámci zastřešující kampaně #IamWIZZcrew se může každý, kdo má zájem o kariéru u Wizz Air, dozvědět více o společnosti, kariéře v oblasti letectví přímo od pilotů a letušek. Pod hashtagem #IamWIZZcrew najdou zájemci tisíce obrázků a příspěvků na různých kanálech sociálních médií přímo od členů posádek.

Nejbližší schůzky pro nábor pilotů a další informace najdete na https://wizzair.com/en-gb/information-and-services/career/pilots#/.







Jak oznámkujete tento článek?

Aktuální skóre: 3,3

Jako ve škole, 1 nejlepší, 5 nejhorší.

+
1
2
3
4
5
-


Zkušenosti a doplnění našich čtenářů
Celkem 5 příspěvků. Dodržujte prosím tato jednoduchá pravidla.

WizzTomas 4. 10. 2017 9:17:00Odpovědět
Iba pre zaujimavost. Kamarat sa zucastnil , iba tak, vedel som co tam bude, na tzv career day v Budapesti. Takze ak chcete pracovat vo wizz tak musite zaplatit vycvik v BAA ktory stoji 68000 eur a musite sa prestahovat do Litvy. Trva dva roky. V tom nie je zahrnuta cena za typovku.Na otazku kde sa tam byva pani odpovedala ze prvy mesiac po hoteloch a ppocas vycviku sa ludia skamaratia a potom si prenajimaju byt ktory zdielaju. Nasledne pred odchodom sa musite este zucastnit toho compass testu za ktory cvaknete 250eur. Vivat letecka kariera. Je to cele zavadzajuce. Inak tam bolo asi 20 ludi prevazne madarov vo veku od 25-40 rokov.
pracerobo 4. 10. 2017 10:47:00Odpovědět
hm, fajn, muzete se prestehovat treba do Rumunska nebo tam treba dojizdet. Tak to nevim jestli je tohle ten benefit ktery nasinec hleda. Taky bydlet na hotelu a utracet tam po restauracich tak se mi vytraci ten benefit "pritazliveho platoveho ohodnoceni". predpokladam ze pilot je pridelen na bazi kde nebere zadne diety. Plat aky pres nejaky "off shore" takze na duchod nic. Samozrejme nehanim spolecnost, maji to tak nastavene a nikomu u hlavy samopal nedrzi. Jen to uz neni tak zajimave jak kdysy i kdyz samozrejme porad dost. pro nasince je baza v Praze plna, nejbliz snad Katowice ale tam je spousta mistnich. Brno nebo Ostrava nebudou. Zbyva uz jenom to Rumunsko a pomala socialni smrt. Samozrejme taky nic proti Rumunsku, byl to jenom priklad, muzete si dosadit jakoukoliv krajinu kde budete cizincem.
Wizz - asi pokus o vtipPalo 5. 10. 2017 10:16:00Odpovědět
Este doplnim, vyberu sa zucastnite ako DEC, ked vam do 10 dni zavolaju, ze by vas zobrali ako FO, aby ste sa “rozkukali vo WIIZAIRi”. Volne bazy teraz Kyjev, Skopje. Plat 2500 eur cez self employment Irish company pred zdanenim. Ako CPT 1.rok cca 5k minus dan cca 35-40%.
WizzSienem 19. 10. 2017 12:38:00Odpovědět
firma je dobrá jen pro Poláky a Maďary kteří su doma. ostatní skončí v Rumunsku nebo v nějakém zapadákově. je to jen velká reklama, ale ve firmě není žádná kultura. výcvik je těžký, lidé su nepříjemní, pracovat s Balkánci je velmi náročné. finančně ohodnocení je podprůměrně, žádné sociální benefity
wtfRoman 26. 10. 2017 11:48:00Odpovědět
Čo ak človek frozenATPL už má? ... bez BAA ho nechcú?

Přidat vlastní zkušenost

Přečtěte si prosím pravidla pro příspěvky

Jméno: Předmět příspěvku:

Ochrana proti spamu - připočtěte k číslu 3 pětku a výsledek zapište do tohoto políčka:

   Adresa autora: 54.226.113. xxx
Byl takový vítr, že i ptáci chodili pěšky, v kapsách měli cihly a zobákem se drželi trávy.

Přehled leteckých simulátorů v ČR





 





Máte připomínku nebo námět k Aerowebu?
Budeme potěšeni za každý váš námět nebo připomínku. Stále je co zlepšovat :-)


Číslo publikace ISSN 1801-6847. Copyright (c) 2005-2014 Aeroweb.cz. All rights reserved.
Server provozuje společnost Mavisys, s.r.o.