Spouštíme zbrusu nové On-line pojištění pro piloty

19.04.2016 5 příspěvků

Zcela nové produkty, svěží vzhled a hlavně naprostá jednoduchost sjednání. To byl hlavní cíl několikaměsíční práce, jejímž výsledkem je naše zcela nové On-line pojištění pro piloty.

Spouštíme zbrusu nové On-line pojištění pro piloty
Spouštíme zbrusu nové On-line pojištění pro piloty (Zdroj: Aeroweb.cz)

Klasické pojištění odpovědnosti za škody způsobené na zapůjčených letadlech patří již několik let k naším žádaným produktům. Svým charakterem se ale vztahuje pouze na část situací, které mohou každého pilota potkat. Naším cílem proto bylo umožnit pilotům a pilotkám sjednat si jeden komplexní balíček, který by kryl mnohem širší spektrum případných pojistných událostí, a to jak na letadle či cizím majetku, tak na vašem životě a zdraví. Výsledkem této snahy je naše zcela přepracované On-line pojištění pro piloty.

Prozkoumat nové
On-line pojištění pro piloty

Upgrade možností, downgrade cen

Nejzásadnější novinkou je tak rozšíření nabídky pojištění o zcela nové produkty. Kromě již zmíněné odpovědnosti za škody na letadlech si ode dneška můžete velmi snadno sjednat:

Pojištění odpovědnosti za škody na letadlech

Kdo si letos již sjednával pojištění odpovědnosti za škody na letadlech, všiml si oproti předchozímu období několika zlepšení. Hlavní novinky roku 2016 přinášíme v porovnání s předchozí nabídkou:

původní nabídka
pro spoluúčast 200 000 Kč
nabídka od ledna 2016
pro spolúčast 200 000 Kč

 
- cena od 5 680 Kč - cena od 3 834 Kč
- platné v ČR a SR, celý svět za příplatek - platné po celém světě bez příplatku
- přirážka za výcvik 20 % - přirážka za výcvik 10 %
- spoluúčast fixně 10 % - volitelná spoluúčast 5 % / 10 %
- délka pojištění fixně 1 rok - délka pojištění volitelně 3 měsíce / 6 měsíců / 9 měsíců / 1 rok
  - bonusy za bezeškodní průběh v předchozích letech 10 % / 15 % (bez ohledu na to, zdali byl pilot pojištěn, a kde)

Cestovní pojištění pro piloty

Prvním z nových produktů v naší nabídce je cestovní pojištění pro piloty. Naše „cestovko“ je speciální právě tím, že zahrnuje krytí létání, a v případě pojistné události vás tak určitě nečeká nepříjemné sdělení z pojišťovny, že jsou podobné rizikové aktivity z cestovního pojištění vyloučeny, jako tomu bývá u standardních produktů cestovního pojištění.

Jinak je ale toto pojištění zcela svébytným pojištěním, u něhož si sami zvolíte variantu krytí. Můžete si tak kromě standardních léčebných výloh pojistit například i úraz a jeho následky či třeba ztrátu zavazadel.

nabídka Cestovního pojištění pro piloty 2016
- zahrnuje krytí létání coby rizikové aktivity
- volitelně pro Evropu či pro celý svět
- volitelná délka pojištění – na celý rok či jen na pár dní
- pro krátkodobé výjezdy i dlouhodobé pobyty v zahraničí
- volitelné varianty krytí

Pojištění občanské odpovědnosti

Další novinkou v naší nabídce je pojištění občanské odpovědnosti, které se může hodit zdaleka nejen pilotům. Vztahuje se na běžné škody, které můžeme způsobit, když zrovna nesedíme v letadle.

nabídka Pojištění občanské odpovědnosti 2016
- platné po celém světě
- platné po celý rok
- nastavitelný limit pojistného plnění

Životní a úrazové pojištění

Doplňkovým produktem, který nově najdete v naší nabídce, je životní a úrazové pojištění pro profesionální piloty. Vzhledem k charakteru tohoto pojištění jej nabízíme jako produkt na míru každému z vás a pokud o toto pojištění projevíte zájem, ozveme se vám brzy pro nastavení konkrétních parametrů pojištění.

Jednoduché a přehledné sjednávání

Abychom vám sjednání nového pojištění pro piloty co nejvíce usnadnili, oblékli jsme webové rozhraní pro jeho sjednávání do zcela nového kabátu, který jsme navíc obohatili o důležitou funkcionalitu. Hned při sjednávání pojištění si totiž můžete velmi snadno a v reálném čase kontrolovat, kolik vás bude pojištění celkem stát - to zcela bez nutnosti závazně odesílat jakákoliv osobní data.

Možnost platby kartou

V neposlední řadě je jednou z příjemných novinek možnost zaplatit pojištění kartou online. Kromě toho, že je platba kartou pohodlnější a jednodušší než platba převodem na účet, nese s sebou tato novinka další příjemné zlepšení. Transakce je totiž v případě úspěšné platby zpracována ihned a celý proces sjednání pojištění je tak plně automatický - to nám umožňuje nabízet pojištění s garantovanou platností od nejbližší půlnoci, a to bez ohledu na to, zdali je den či noc, pracovní den nebo víkend či svátek.

Pokud si tedy uvědomíte blížící se konec pojištění na poslední chvíli, to nové si můžete sjednat bez nutnosti i několikadenního čekání, až k nám platba převodem dorazí a my ji manuálně zpracujeme. Nicméně i možnost zaplatit převodem na účet nadále zachováváme.

Nejlepší ale bude, když se na vše sami rovnou podíváte na http://pojisteni.aeroweb.cz. smiley

Prozkoumat nové
On-line pojištění pro piloty

Mohlo by vás zajímat


Zkušenosti a doplnění našich čtenářů

rizika tohoto pojištění

19.04.2016 v 8:51 Tomáš

nevím, jestli to vůbec Aeroweb zveřejní, ale takovéto pojištění by si měl každý rozmyslet. Mě to vyloženě přijde jak nějaká předváděcí akce jak pochytat a vyždímat co nejvíce lidí a potažmo pilotů. Za 1) : nevím vůbec u které pojišťovny se pojišťuji, to jsem tady nenašel, za 2) neznám z toho důvodu ani jejich pojistné podmínky a tím pádem výluky rizik... Co když poškodím např. letadlo při pojíždění a nebudu mít brýle, které mám napsané v pilotním průkazu ?? Co když poškodím letadlo na sněhu, či o bariéru sněhu na neřízeném letišti, kde se nevydávají NOTAMy ?? Kryje to pojišťovna nebo je to ve výlukách ? Kolik hodin bude předepisovat jako minimální nálet pro jednotlivý typ ? No, našlo by se toho dost. Dokud si toto nepřečtu jako první, nemá smysl se tím dál zabývat. Pojišťovny velmi rády kličkujou ve slovíčkaření a ještě raději neplatí škody.

Odpovědět

RE: rizika tohoto pojištění

19.04.2016 v 11:42 Adam Zuska

Tomáši, Vaše dotazy jsou zcela pochopitelné a oprávněné. Je ale zjevné, že jste je položil dříve, než jste se sám podíval na http://pojisteni.aeroweb.cz, protože tam jsou v sekci důležitých dokumentů zveřejněny veškeré pojistné podmínky včetně všech dodatků a pojistných smluv.

Odpovědět

RE: RE: rizika tohoto pojištění

19.04.2016 v 12:24 Tomáš

Adame přijměte moji omluvu, nedohlédl jsem až nakonec Vašeho článku, chyba na mé straně. Omlouvám se. Nicméně, pojistné podmínky ČSOB jsou typicky české. Jsou na 12 stránkách a někde v té změti jsem našel toto ustanovení : 3. Došlo-li ke zničení mimořádné výbavy letadla nebo je-li pohřešována, vzniká oprávněné osobě právo, aby jí pojistitel poskytl částku odpovídající časové ceně těchto věcí v době vzniku škodné události. Tato částka se snižuje o cenu upotřebitelných zbytků. No vida, pokud budete mít GARMIN GPS v letadle (či ULL) starou třeba 2 roky (nevím jaká je tam odpisová skupina, myslím zda 5 let či méně) a nějakým způsobem o ni přijdete, pojišťovna výše uvedené Vám pokrátí až 40% původní cenu a jelikož Vám zbyde třeba podstavec a anténa či další kabely, je schopna toto z pojištění odečíst také. Reálné plnění pokud vůbec, bude tak mezi 30-40% původní ceny. A přiznám se, že jsem to nečetl celé v rychlosti. Opravdu si ty pojistné podmínky dobře přečtěte než to odfafkujete :-)

Odpovědět

Pojištění

19.04.2016 v 16:31 Honza

To co tady Tomáši uvádíš za nehody, jsou příklady, ve kterých se na tebe nebude vztahovat pojištění a velmi pravděpodobně po tobě bude pojišťovna vlastníka letadel vymáhat celou částku! Jelikož v prvním případě nejsi schopný letu, protože nemáš brýle. A ve druhém případě se jedná o kličku majitelů letišť, kteří ve většině případů uvádějí "Odklízení sněhu není zajištěno" nebo předem vyzývají v zimních měsících na telefonické ověření stavu dráhy předem. Proto druhý případ je v momentě kdy sedáš na letiště, které není způsobilé pro provoz! Proto v obou případech je tvoje chyba z nedbalosti a proti tomu tě nikdo nepojistí. Toto pojištění je pro případy kdy se např. zapomeneš při podrovnání, tvrdě dosedneš a ulomíš podvozek. Nebo při nouzáku, kdy si bohužel vybereš jako plochu kukuřičné pole a letadlo tam při nejlepším odrbeš.

Odpovědět

RE: Pojištění

19.04.2016 v 21:56 Tomáš

Bohužel Honzo, nemáš až tak úplnou pravdu. S těmi brýlemi budiž, s tím sněhem již ne. Sníh může být odklizený, leč nedostatečně a křídlem si můžeš škrtnout o val sněhu podél pojížděčky nebo dráhy. Něco podobného se stalo na LKMT kdysi s tuším s C414. No nic, ověříš si telefonicky stav letiště a majitel, nebo nějaký provozovatel či jen spíš ten koho se tam dovoláš ti řekne, že letiště je provozuschopné. Při přistání letadlo poškodíš, třeba o sněhový val, nebo zapadneš do bláta. Jsi si jistý, že ten telefonát před pojišťovnou a potažmo před soudem prokážeš ?? Zapomeň ! Jakmile ti jej zapřou, neprokážeš nic. Pojišťovna ? Když jste to neměl ověřené.... Nouzák to samé, došlo ti palivo ? Nebo sis nezkontroloval počasí a provedl bezpečnostní přistání ? Nebo ten nouzák ? Tvoje chyba. Jedině, že by vysadil motor, to by potom zaplatili. Pokud už jsi provedl nouzák z vlastní chyby (třeba ti došlo palivo), kdo zaplatí vyproštění letadla ? Má na to majitel sjednanou pojistku, nebo je to ještě na pilotovi. Příklad : letíš se Senecou a neotevře se ti podvozek. Problém letadla a majitele, potažmo udržby a servisu. Ale kdo zaplatí nastříkání pěny na dráhu ? Může to být třeba King Air, to je jedno. Zvláště když se ukáže, že podvozek šel vysunout nouzově a pilot to z neznalosti neudělal. Příčina byla z technických důvodů nezávisle na pilotovi, avšak pilot svým postupem situaci více zhoršil než by mohl. A opět jak a co pojišťovna.... Jsem názoru a sám jsem to už mnohokrát zažil, že situace v pojištění a plnění velkých škod jsou v Čechách zejména, ale nejen v CZ dost tvrdé právní bitvy než na to, aby se to tady šmahem paušalizovalo. A platí, to už vím taky, čím cenově výhodnější pojistka, tím spíš průser když se má platit.

Odpovědět

Přidat komentář