Mám na to být pilotem?
Facebook Twitter Google+ YouTube RSS E-mail

Práce v letectví (volná místa)

Pilotní pozice (2) |

Technické pozice, výroba (4) |

Administrativa (1) |

Letecký personál (2) |

Administrativa

Operational expert - background ATCO

  • Kdo má zkušenosti přednostně z OPS Operational oblasti (ATCO), spíše z většího letiště TWR, nejlépe APP / ACC nebo TWR ze středního / velkého letiště
  • Výhodou, ale ne podmínkou je zkušenost na projektech, projektové řízení, spíše vývojové projekty týkající se vzdušného prostoru / OPS , zkušenosti s řízením bezpečnosti práce apod.
  • plynulá angličtina, zkušenosti s vypracováním dokumentace , dále tvorba a předklad prezentací apod.
  • sídlo v Praze, Letiště, cestování do zahraničí
  • Uchazeč bude pracovat pro českou společnost, která má matku v Dánsku, v současnosti máme 4 projekty: podpora SESAR 2020 ŘLP, FAB CE PSO, podpora EANS Data Link a zadávání veřejných zakázek v systému ATM v Dubaji, práce může být přidělena podle aktuálních potřeb těchto projektů
  • Kromě tohoto může být zaměstnanec požádán, o výpomoc na dalších projektech / úkolům přiděleným IC- DK (Dánská společnost), jako je příprava návrhů, přezkoumání dokumentace, zkoumání konkrétní problematiky apod.
  • A jako obvykle požadujeme vysokou úroveň a schopnosti v oblasti komunikace a týmové spolupráce a požadavek na určitou flexibilitu na účasti na pracovních jednání vzhledem k povaze práce (ad hoc žádosti, požadavky ad-hoc cestování atd.)
  • Preferably OPS background (ATCO), rather not someone from a small airport TWR though, preferably APP/ACC or TWR at medium/large airport
  • It would be beneficial if this person has previous experience form project work doing some types of development projects, worked on airspace/OPS issues or have experience in safety management work or something similar
  • The person should be fluent in English and be capable of drafting documentation, drafting and giving presentations, etc. independently
  • The person would be based in the Prague offices, some travel would be required
  • The person would support all current/known activities at ICCE (4 projects: SESAR 2020 support to ANS CZ, FAB CE PSO, EANS Data Link support and Dubai ATM-system procurement) in accordance with tasks assigned to him/her
  • Additionally the person may be required to provide assistance to other projects/tasks assigned by IC DK, such as preparing proposals, reviewing documentation, researching a specific issue, etc.
  • And as usual good communication and teamwork skills are appreciated and some flexibility in working arrangements would be beneficial due to the nature of the work (ad hoc requests, last minute travel requirements, etc)

Hlavní pracovní poměr | Praha | Vloženo: 26. 6. 2017 13:38:59
Kontakt: Integra Consult Central Europe, a.s. | tel.: +420 720 070 617 | email: luj@integra.dk

 

Máte připomínku nebo námět k Aerowebu?
Budeme potěšeni za každý váš námět nebo připomínku. Stále je co zlepšovat :-)


Číslo publikace ISSN 1801-6847. Copyright (c) 2005-2014 Aeroweb.cz. All rights reserved.
Server provozuje společnost Mavisys, s.r.o.