Mám na to být pilotem?
Facebook Twitter Google+ YouTube RSS E-mail

Práce v letectví (volná místa)

Pilotní pozice (3) |

Technické pozice, výroba (4) |

Administrativa (3) |

Management (5) |

Letecký personál (4) |

Administrativa

Flight coordinator – dispatcher

Business jet operator Silesia Air seeks a candidate for the position of Flight Coordinator within the team of dispatching office at the Prague Airport. The working position requires multi-shift operation (24/7).

Main duties:

  • Responsibility for managing the ground support of each flight (ground handling, airport)
  • Securing and monitoring of airport and ATC slots and permits
  • Assistance with catering orders and clients special wishes orders
  • Securing accommodation and transportation of flight crews
  • Monitoring the actual flight operations, including duty limits and assisting the crews on duty
  • Preparing flight documentation packs
  • Evaluation of refuelling strategy
  • Creation of pilots and flight attendants roster

Required abilities:

  • Secondary school final examination or higher education
  • Appropriate English language skills (B2 or higher)
  • Fluent in communication written and verbal (English, Czech)
  • General knowledge of aviation environment, procedures and terms
  • PC skills (MS Office, E-mail, web applications)
  • Self-reliance, accuracy, flexibility, high stress tolerance

We offer:

  • Interesting and disparate job within attractive aviation area
  • Appropriate salary
  • Pleasant work environment, young team
  • Bonuses: meal vouchers, mobile phone, company notebook,…

Hlavní pracovní poměr | Letiště Václava Havla Praha | Vloženo: 20. 3. 2017 15:29:00
Kontakt: Silesia Air s.r.o. | tel.: | email: wagner@silesiaair.cz

Letová dispečerka

Aktuálně hledáme posilu do našeho teamu, která bude mít na starosti plánování posádek a zabezpečení letového provozu v naší letecké společnosti.

Náplň práce

Plánování letů a posádek
Organizace práce instruktorů a pilotů
Budete mít na starosti administrativu spojenou s jednotlivými lety
Komunikace s klienty a partnery
Komunikace s úřady
Běžné kancelářské práce
Zabezpečování chodu kanceláře

Požadavky

Min. 2 roky praxe na administrativní pozici jako asistentka/office manager(ka)
Požadujeme dobrou znalost anglického jazyka
Spolehlivost a příjemné vystupování
Chuť pracovat v leteckém prostředí
Perfektní znalost práce s MS Office (Excel, Word, znalost Access výhodou)
Základní znalost účetnictví a fakturace
Předchozí zkušenosti z leteckého prostředí výhodou
Pilotní licence vítána

Nabízíme

Dobré platové ohodnocení
Práce v mladém a pohodovém kolektivu
Možnost dalšího karierního růstu a vzdělávání
Možnost uplatnění pilotní kvalifikací a letecké odbornosti
Zajímavá, různorodá a odpovědná práce
Místo pracoviště Praha – letiště Letňany

Hlavní pracovní poměr
Nástup možný ihned

Životopis s fotografií prosím zasílejte na email níže. Těšíme se na vás.

Hlavní pracovní poměr | Praha - Letňany | Vloženo: 15. 2. 2017 3:43:08
Kontakt: AERO Prague | tel.: 775 365 320 | email: job@aeroprague.cz

Koordinátor procesů ATO

Společnost Czech Aviation Training Centre, která se zabývá výcvikem personálu v civilním letectví, hledá posilu do oddělení ATO na pozici Operations Coordinator.

Jaká bude náplň práce?

  • Řízení a realizace projektů v rámci oddělení ATO
  • Částečná odpovědnost za administrativní chod oddělení
  • Vedení administrativní agendy, management smluv, zápisů, evidence a archivace dokladů a dokumentace

Co od vás očekáváme?

  • Vysokoškolské vzdělání v oboru letectví
  • Schopnost zvládat i více projektů najednou, odolnost vůči stresu
  • Profesionální přístup, schopnost učit se a implementovat nové trendy
  • Dobré analytické a organizační schopnosti
  • Zodpovědnost, spolehlivost, poctivost a loajalitu
  • Počítačovou gramotnost
  • Velmi dobrou znalost angličtiny slovem i písmem, další jazyky výhodou (ne podmínkou)
  • Ochotu cestovat

Co vám nabízíme:

  • Práci na hlavní pracovní poměr v zázemí prosperující společnosti
  • Nadstandardní platové ohodnoceni s odměnou za hospodářský výsledek
  • Zodpovědnou pozici s možností seberealizace a profesního rozvoje
  • 5 týdnů dovolené a další benefity
  • Nástup dohodou

Zaujala vás nabídka? Zašlete prosím svůj životopis na adresu hr@catc.cz.Vybrané kandidáty pozveme na osobní schůzku do sídla CATC na Letišti Václava Havla v Praze.

Hlavní pracovní poměr | Letiště Václava Havla Praha | Vloženo: 2. 2. 2017 11:40:13
Kontakt: Czech Aviation Training Centre | tel.: | email: hr@catc.cz

 

Máte připomínku nebo námět k Aerowebu?
Budeme potěšeni za každý váš námět nebo připomínku. Stále je co zlepšovat :-)


Číslo publikace ISSN 1801-6847. Copyright (c) 2005-2014 Aeroweb.cz. All rights reserved.
Server provozuje společnost Mavisys, s.r.o.