Airways Aviation nabízí 40 000 eur na výcvik ATPL, nábor bude i v Praze

06.03.2017 6 příspěvků

Airways Aviation nabízí 40 000 eur na výcvik ATPL, nábor bude i v Praze
Airways Aviation nabízí 40 000 eur na výcvik ATPL, nábor bude i v Praze (Zdroj: Aeroweb.cz)

Společnost Airways Aviation, mezinárodně působící letecké výcvikové centrum s více jak třicetiletou historií, informovala v domovském Oxfordu o zahájení své první evropské roadshow s cílem najít budoucí dopravní piloty napříč zeměmi starého kontinentu. Všechny, které láká myšlenka stát se pilotem dopravního letadla, navíc zve i na pražský květnový nábor, v jehož rámci se můžete ucházet také o stipendium ve výši 40 000 eur.

Výkonný ředitel společnosti Ian Cooper uvedl, že svým evropským náborem reaguje Airways Aviation na zvyšující se poptávku po pilotech a je připravena poskytnout výcvik vysoké úrovně, který jeho absolventy připraví tak, aby beze zbytku splňovali současné požadavky kladené na dopravní piloty. Cílem roadshow, která odstartovala v únoru v Paříži a bude pokračovat přes Nikósii, Ženevu a Milano až do Prahy, je najít nové talenty a zároveň představit adeptům zajímajícím se o leteckou kariéru možnosti, které jim Airways Aviation nabízí.

Pro tuzemské zájemce bude skvělé zjištění, že se o možnost výcviku v Airways Aviation mohou ucházet také v Česku, a to konkrétně 13. května v pražském hotelu Hilton. Na místě se dozví podrobnosti o výcviku, o individuálním přístupu během něj a budou se také moci ucházet o získání stipendia pro spolufinancování integrovaného kurzu ATPL. Výkonný ředitel společnosti uvedl, že finanční podpora je součástí závazku společnosti vytvářet rovné příležitosti a odstraňovat bariéry na cestě do kokpitu. V rámci každé země, kde nábor proběhne, bude uděleno jedno stipendium ve výši 40 000 eur na pokrytí zhruba poloviny celkové ceny integrovaného kurzu ATPL. Zbývající část musí uhradit student sám.

První podmínkou, kterou je pro šanci získat stipendium potřeba splnit, je kvalitní zvládnutí COMPASS (COMputerized Pilot Aptitude Screening System) testu, zaměřeného na psychometriku a motoriku. Za poplatek 50 eur budou moci uchazeči absolvovat test přímo na pražské akci. Ty s nejlepšími výsledky pozve Airways Aviation do dalšího kola konaném přímo v Oxfordu, kde na ně bude čekat pohovor s výběrovou komisí. Úspěšní uchazeči mohou počítat se zahájením výcviku v druhé polovině roku 2017.

Integrovaný kurz ATPL, při kterém budoucí pilot začíná od nuly bez předchozího leteckého vzdělání, má v Airways Aviation pět základních částí. Po prvním seznamovacím a testovacím dnu následuje 30 týdnů teorie ATPL. Na třetí blok se studenti přesunou z Velké Británie do Španělska, kde budou 20 týdnů létat se stroji Diamond DA40 a DA42, cvičit se na simulátoru a pokračovat v teoretickém vzdělávání. V rámci čtvrté části se vrátí zpět do Británie a během devíti týdnů si v Oxford Academy zdokonalí a rozšíří svoje dovednosti a absolvují mimo jiné i UPRT (Upset Prevention and Recovery Training). Po dokončení této fáze budou mít nalétaných minimálně 196,5 hodin. Na posledních šest neděl se studenti přesunou do Nizozemí na Multi-Pilot Foundation Jet Course, během kterého je čeká také 48 hodin na simulátorech A320 a B737.

Pražský nábor Airways Aviation v Praze

Kdy: sobota 13. května 2017 od 12 do 17 hodin
Kde: hotel Hilton Prague

Více informací a registrace: https://airwaysaviation.com/go/pilot-training-scholarship/

Mohlo by vás zajímat


Zkušenosti a doplnění našich čtenářů

aerojob 2???

06.03.2017 v 15:19 robo

Myslim ze neco podobneho uz tady bylo. Zaplat za spoustu nesmyslnych testu (nejlepe se pak u takovychto testu zduvodnuje proc to dotycny neudelal protoze ani ten co to stvoril nevi co je spravne), pokud nahodou ano tak letenka do Anglie plus bydleni a jidlo, teorie, letani v zahranici coz je podstatne drazsi nez u nas. Nemyslim ze se studenti dozvi vic nez od nasich instruktoru a DA-40 i 42 letaji stejne u nas jako ve svete. Vidim ze pribyl krom JOC i URET a zrejme "dotaci" 40 tisic nedostane kazdy a celkovou cenu si ani netroufam odhadnout. No a pokud se pak uchazec dozvi ze poradovnik ve kterem je zarazen se nepocita (to uz tady taky zname, ze?) tak je to skvela investice. Krom toho, prosim, s necelyma 200 hodinama treba takovy WIZZ ani nepozve... Pockejte jeste rok a klidne se muze stat ze vam to nejaky provozovatel i pomuze zatahnout, lidi uz prisli na to ze prace pilota neni zadny dream job. Staci jenom vydrzet s nervama a neskocit na prvni nudli.

Odpovědět

Hm

06.03.2017 v 16:00 Tomas

Myslim ze iba na tom poplatku 50e vyzbieraju viac ako dost. A stale si dost ludi mysli ze praca pilota je dream job. Ale myslia si to iba po kurz PPL :-D

Odpovědět

Oxfordsky test osobnosti

06.03.2017 v 16:16 Roman

Aby to nebylo něco jako Oxfordský test osobnosti, který nabízí za malý poplatek, nebo někdy dokonce úplně zadarmo scientologická církev. Na základě výsledku testu pak předepíší jaká školení si musíte udělat, aby se z vás stala plnohodnotná a rozvinutá osobnost a pak už stále platíte další a další školení až do úplného ožebračení.

Odpovědět

divná doba

06.03.2017 v 18:44 showpilot

Buďto letec má vlohy , pak nepotřebuje mraky testů a kravin, létám 30 let, ale tolik zhovadilostí co se vymýšlí dnes, to se z toho všichni za chvíli po....rou. Lingbergh by se divil co je to za blázinec. Znalost předpisů ano, ale né vymývání mozků.

Odpovědět

total time

06.03.2017 v 18:49 michal

jeste by mne zajimalo kolik letoveho casu je na simulatoru ktery letecke spolecnosti zpravidla nezapocitavaji. Takze predpokladam integrovany vycvik 150 hodin a zbytek simulator. A do 200 hodin hezky doletat na zivem letadle. Zazil jsem takoveto smutne tvare integrovaneho vycviku na vybere u jedne letecke spolecnosti kde jim rekli ze sim neberou... Neni to nic proti nikomu ale bylo by dobre pro lidi neznale nejakou osvetu udelat.

Odpovědět

RE: aerojob 2???

19.03.2017 v 18:46 PPLkar Petr

Souhlas, Robo. Litam jako pasazer po EU co dva dny a vsechno je furt plny. Pokud se nestane nejaky dalsi ultraprusvih (9/11, krize), bude postupem casu pilotu potreba jako much. Vsem radim, vydrzte jeste, za 2-3 roky zacnou aerolinky samy cálovat a za 5-10 let vam budou trhat ruce!

Odpovědět

Přidat komentář